Vážení rodiče, dne 24.10.2016 byla ČS a.s. požádána o provedení inkas stravného na měsíc listopad z vašich sporožirových účtů. Na základě upozornění jednoho z rodičů jsme se dozvěděli, že vám tato inkasa bylo provedena 2x. Bohužel nám dosud na účet nebyla připsána ani jedna částka, měli jsme za to, že inkasa nebyla provedena vůbec.
V pondělí 31.10.2016 budeme tuto skutečnost s ČS a.s. řešit a vás průběžně informovat. V tuto chvíli na web.strava.cz vykazuje stav konta vašeho dítěte "dluh". Je to z důvodu zaevidování předpisu stravy na listopad, ale není připsána platba. Je možné, že vám bude navíc doručena i upomínka, (je generováno automaticky), té si prosím nevšímejte, předem se omlouvám. Strava vašemu dítěti bude řádně vydávána, nemusíte mít strach. Za komplikace se omlouvám, nejsou však zaviněny na naší straně.
Iva Pivoňková, ekonomka