Činnosti:
- péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (žáci s poruchami učení a chování, žáci mimořádně nadaní, žáci sociálně znevýhodnění, žáci s jiným zdravotním postižením)
- individuální speciálně pedagogická reedukace žáků s doporučením k integraci (2. – 5. třída)
- diagnostika a rozvoj nezralých funkcí a docvičení grafomotorických dovedností u žáků v 1. třídě
- poradenská podpora pedagogům při tvorbě plánu pedagogické podpory a IVP
- konzultace s pracovníky specializovaných poradenských pracovišť (PPP,SPC)
- metodické vedení asistentů pedagoga ve škole
- metodické činnosti a speciálně pedagogická pomoc pro pedagogy školy
- komunikace se zákonným zástupcem žáka
- konzultace, doporučení a pomoc při zajištění speciálních pomůcek a didaktických materiálů
- koordinace poradenských služeb poskytovaných ve škole (výchovný poradce, školní metodik prevence, třídní učitelé).