dne 31.10.2016 byla provedena - připsána na účet ZŠ inkasa stravného na měsíc listopad z vašich sporožirových účtů. Na základě informace ČS a.s. by měly být v tuto chvíli všechny duplicitní platby vráceny na vaše účty. Pokud i přesto konto vašeho dítěte vykazuje pohledávku na stravné za měsíc listopad, znamená to, že platba nebyla provedena.

Dne 6.11.2016 byly rozeslány upomínky, prosím prověřte na svém účtu a případně proveďte úhradu v nejbližším termínu. Doufám, že v příštím měsíci již bude opět (jako vždy) vše v pořádku. Za komplikace se "nezaviněně" omlouvám.
Pokud by však vaše platba byla provedena a v průběhu min.týdne (tj. 1.-4.11.2016) nebyla vrácena a přesto není připsána na kontu strávníka (ověříte na web.strava.cz), neváhejte mne prosím kontaktovat.
S pozdravem


Iva Pivoňková, ekonomka